Sydney - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eline Paauwe - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eline Paauwe - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

12 April 2011 | Thailand, Bangkok

Sydney
Zondag ochend 6 uur landde we in Sydney, om half 8 waren we in het hotel en de kamer was pas om 11 uur klaar. Dan zit er maar een ding op, op zoek naar koffie. Heerlijk om weer op een plek te zijn waar je iedereen kan verstaan. Even geen stacato Engels in combinatie met een soort hints om een bestelling te doen. We zaten middenin de stad , dus binnen no time zaten we aan de koffie met uitzicht op de beroemde brug en het Opera House. Daar knapt een mens van op. Er was een triathlon bezig in de stad, dus overal sportende mensen om ons heen. Viel me sowieso op in het straatbeeld in Sydney, veel joggende mensen, snelwandelende moeders met buggies, opa’s op mountainbikes, vanalles. Weinig hakken, veel gymschoenen. Goed sfeertje om de jetlag een beetje weg te werken. Vanavond lekker slapen en morgen de camper ophalen.

• 16 April 2011 - 06:46

Liesbeth:

wow, ik reis graag virtueel met jullie mee

geniet van deze bijzondere reis!

xxx