Halong Bay - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eline Paauwe - WaarBenJij.nu Halong Bay - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eline Paauwe - WaarBenJij.nu

Halong Bay

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

25 Oktober 2011 | Thailand, Bangkok

De laatste twee dagen zijn we in Halong Bay geweest. We werden opgehaald bij het hotel en 3 en een half uur later zaten we nog nahobbelend op de boot. We dachten dat we in Thailand wat gewend waren qua verkeer, maar Vietnam is nog een tandje avontuurlijker, de wegen zijn ook slechter.

Prachtig overigens Halong Bay. Op de boot hadden we 2 hutten, heel netjes allemaal. We zaten met een man of 20 op een niet al te grote boot. We hebben gekanood, een grot bezocht, een floating village en een oesterkweker.

  • 28 Oktober 2011 - 19:52

    Mam:

    Doordat ik bij E en JK was heb ik daar jullie reisverslagen gezien. Zij krijgen dat binnen via hotmail. Via de sight waarbenje? heb ik het nu ook gezien allemaal. Heel leuk. Ik hoop dat ik het nu ook rechtstreeks krijg door hier mijn e-mail op te geven. Alles is mogelijk als je maar goed leest. Nou ik stuur nog wel een gewone mail. Ik neem aan dat jullie nu weer terug zijn. Of misschien ook niet. Hoe dan ook fijn weekend. Liefs mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand

wonen in Thailand

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2012

Children day oftwel 'Wan Dek'

25 Oktober 2011

Halong Bay

20 Oktober 2011

Hanoi

19 Juni 2011

Taipei

23 April 2011

Weer in Sydney
Eline

Actief sinds 18 Maart 2009
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 15360

Voorgaande reizen:

16 Juli 2016 - 05 Augustus 2016

Canada 2016

01 Augustus 2007 - 30 November -0001

Thailand

Landen bezocht: