Hanoi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eline Paauwe - WaarBenJij.nu Hanoi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eline Paauwe - WaarBenJij.nu

Hanoi

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

20 Oktober 2011 | Thailand, Bangkok

Gisterenochtend zijn we aangekomen in Hanoi. Wat een hectiek. Het verkeer is een stroom van fietsers, wandelaars en toeterende brommers en auto's. Er is geen systeem. Op goed geluk moet je oversteken. De eerste keer liep ik als een kakelende moederkip achter Stephan, Nienke en Joost aan in een poging om zowel oversteek instructies te gillen als de verkeersstroom stil te zetten. Dat werkt niet. Je moet gewoon langzaam naar de overkant schuiven. Het verkeer rommelt er wel omheen. Maar verder wel echt een heerlijke stad, heel gezellig. Overal bedrijvigheid. We hebben een fietstoer door de stad gedaan op zo'n riksja achtige fiets. Zometeen gaan we naar een 'puppet show' en morgen vertrekken we naar Halong Bay voor een tweedaagse boottocht.