Zeilles - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eline Paauwe - WaarBenJij.nu Zeilles - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eline Paauwe - WaarBenJij.nu

Zeilles

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

22 Maart 2009 | Thailand, Bangkok

We zijn hier lid geworden van de zeilclub. Ideale plek voor het weekend. Stef aan het zeilen, kinderen aan het spelen (en soms zeilen). Ik een beetje rondbanjeren,huiswerk maken, zwemmen, lezen. Iedereen blij. Toch vond ik het wel een beetje slapjes en rolbevestigend om een beetje de badgast uit te hangen op een zeilclub. Zo'n bootje op zee ziet er bovendien toch wel heel aanlokkelijk uit. Afgelopen weekend heb ik daarom samen met nog 3 anderen zeilles gehad. Jimmy, onze leraar, heeft met eindeloos geduld ons door de golven geleid. Is toch heel wat anders op zee, dan op de Friese meren, maar wel heel leuk. Slechts een zeezieke (ik niet) en 1 keer omslaan(ik wel). Dus, nu moe en spierpijn, maar wel voldaan.

• 29 Maart 2009 - 15:15

Annebelle:

Hey Elientje,

Wat een leuke blog! Heerlijk die verhalen van jou over steppen met Thais-Engelse instructies!
    Hier alles ok. De eerste zonnige lentedagen en dit weekend een uur korter geslapen vanwege de nieuwe zomertijd. Laat die zomer nu dus maar komen!
    Veel liefs aan de family & tot gauw,
    Annebelle