Steppen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eline Paauwe - WaarBenJij.nu Steppen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eline Paauwe - WaarBenJij.nu

Steppen

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

19 Maart 2009 | Thailand, Bangkok

Ik heb me er weer aan gewaagd. Steppen. Van de laatste keer in Nijmegen herinnerde ik me alleen maar dat Nancy in een deuk lag om mijn step dyslectie. Ik kan niet in spiegelbeeld denken. Daar is mijn Thaise stepleraar inmiddels ook achter. Noooooo, what you do, LOOK at me (hij is schaamteloos behulpzaam). Hij doet echt zijn best om me iets te leren, maar hij is dus de HELE les heel hardop met mij aan het communiceren. Ik deed er overigens lang over voordat ik doorhad dat hij het tegen mij had. Steptermen met Thais accent is erg verwarrend. Trienie, ah, three knee. membeu, ok de mambo. Maar...er zit vooruitgang in. Tijdens de les wel een enorme tropische donderbui gemist (muziek staat nogal hard).

• 19 Maart 2009 - 14:52

Jeanne-Marie:

Nou... als ik het mij goed herinner... heb ik volgens mij met Judith ook met jou op steples gezeten in het Nijmeegse... of zoiets. En daar kunnen Judith en ik nog steeds om lachen! Herinner ik me dan ineens, als ik zo'n berichtje lees.

En nou ben ik ook nog de eerste die een reactie plaatst op jullie gloednieuwe blog! Aloi mak-mah! Peng mak-mah! Of zoiets...

Liefs: Jeanne-Marie

• 20 Maart 2009 - 09:37

Pascalle Heyligers:

Ziet er lekker nat uit!
    Volgens mij vermaak jij je wel daar al was dat natuurlijk wel duidelijk.
    Leuk je haar kort of heb ik dat verkeerd gezien op vorige foto onder de meel?
    Dikke zoen van ons.
    pascalle en familie.

• 21 Maart 2009 - 13:03

Liesbeth Eustatia:

Geinige blog! Ik blijf je volgen!
    liefs,
    Liesbeth