Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Eline Paauwe - WaarBenJij.nu Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Eline Paauwe - WaarBenJij.nu

Vancouver

Blijf op de hoogte en volg Eline

18 Juli 2016 | Canada, Vancouver

We zijn gistermiddag in Vancouver aangekomen. Eerst naar het hotel gegaan en daarna de stad in om een hapje te eten. We zijn beland in Gas Town, een hippe wijk met allerlei restaurantjes. Lekker gegeten in een soort pub waar 6 televisies met sportwedstrijden boven de bar hingen. Wel gezellig tentje.

Bij Joost en mij sloeg toen de jetlag toe maar bij onze 2 eeuwige actievelingen niet, dus Stef en Nienke zijn teruggelopen naar het hotel. Joost en ik met de metro terug. Vandaag hebben we fietsen gehuurd en zijn we langs het seaside fietspad en door de stad gefietst. Echt een vrolijke zomerse stad met veel gezellgheid en watervertier. Morgenvroeg gaan we de camper halen voor de volgende etappe

• 20 Juli 2016 - 23:53

Fien:

Nou ik had een heel verhaal klaar en kwam er reclame tussen en was ik alles kwijt. Het is hier nu 35 graden. Ik zit met alles dicht en de ventilator aan. Buiten is het erg benauwd. Gisteren een boulestoernooi gehad bij 30 graden. Was bijna niet te doen. Ik weet nog niet hoe dit werkt maar ik zie wel. Ben heel benieuwd naar jullie indrukken. Ik had Corine nog aan de lijn en het was frisjes in Canada. Ik ga het nu weer verzenden heel veel plezier en liefs mam